دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

  • ۰
  • ۰

ماشنای قبلی و بروز بسترن بخاطر خلاقیت توی  طراحی به سمت ظاهری تهاجمی و جسور همیشه مورد علاقه جوونا و خونواده های جوون بوده و همین نکته مثبت باعث موفقیت بقیه محصولات این برند توی  بازار ایران و جهان شده.

 

 اما اینبار طراحان با تغییر نگرش در نوع زبان طراحی به سراغ این خودرو رفته اند چرا که در نمای جلو خودرو شاهد چهره ای عبوس و کمی ساده روبرو هستیم و مطمئنا مورد تایید جوانان نخواهد بود .جلو پنجره ساده در کنار چراغهای با حالت اخم کرده باعث شده که جذابیت های دیگر محصولات بسترن را در این خودرو شاهد نباشیم البته این نقیصه با بکار بردن قاب نقره ای رنگ و چند ظلعی دور مه شکن ها و ورودی مشبک مشکی رنگ روی سپر تا حدودی برطرف شده است اما بطور کل نمای جلوی بسترن X80 در مقابل دیگر رقبای این خودرو در این سگمنت نظیر هایما اس 7 و تیگو 7 چنگی به دل نمی زند.
اما اگر کمی صبر داشته باشیم و با نمای جانبی خودرو برویم کمی به خرید این خودرو امیدوار خواهیم شد. نمای جانبی بسترن X80 بدلیل قوس بدنه ،استفاده رینگ و لاستیک مناسب ،بال روی شیشه عقب و خطوط شانه ساده در عین حال شیک ،کاملا جذاب و متناسب با یک کراس اور اسپرت شده است. مطلبی که در خصوص دیگر محصولات بلند قامت چینی کمتر مشاهده می گردد.

درباره شاستی بلندهای چینی بیشتر بخوانید
با نزدیک شدن به نمای عقب خودرو متوجه خواهیم شد که بسترن هنوز جوانان را در تیر رس اهداف خود قرار داده است چرا که نمای عقب خودرو با برخورداری از خروجی های اگزوز دوگانه ،چراغهای خوش ترکیب ، نحوه تعبیه مه شکن های عفب در درون سپر به سبک خودروهای برتری نظیر پورشه و سپر دو رنگ عقب کاملا جذاب و زیبا شده است بطوریکه بدون اغراق باید گفت در نوع خود و در بین چینی های موجود بینظیر است.

بسترن در تمامی محصولات فعلی خود طراحی محافظه کارانه ای برای کابین خودرو مورد استفاده قرار داده است.منظور از محافظه کارانه این است که طراحی بصورتی انجام پذیرفته که همه قشرهای جامعه را زیر پوشش خود قرار دهد .کابین بسترن X80 با برخوداری از طراحی قرینه و استفاده از ادوات فیزیکی فراوان در نوع خود جذاب به نظر می رسد.اما جذابترین نکته داشبورد خودرو به نوار نقره ای باید اشاره کرد که با تقسیم داشبورد به دو قسمت مجزا و با در برگرفتن کلیه ادوات فیزیکی موجود در پنل مرکزی چهره ای متفاوت را بوجود آورده است. استفاده از پشت آمپر سیلندری هم به منظور جذابیت بیشتر و القای حس اسپرت بودن طراحی شده که امروز در بیشتر کراس اور های چینی قابل مشاهده است.
استفاده از صفحه نمایش تک رنگ در دو پنل کیلومتر شمار و دور سنج و همچنین پنل تعبیه شده در بین دو سیلندر به منظور قرار دادن اطلاعات مورد نیاز راننده می باشد.

 

  • ۹۹/۰۴/۰۱
  • shahla setayesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی