دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

  • ۰
  • ۰

چین. ...شما بعد از شنیدن این اسم یاد چی می افتین؟؟؟؟یاد آیفون پنج چینی که زودتر از اوریجینالش اومدش؟؟X4 جدیدترین کراس‌اوور شرکت چینی جک هستش و قراره توی  ماه ژوئن رسماً بیاد توی بازار چین،حالا کی ایران بیاد و با چه قیمتی خدا میدونهlaugh. ویژگی قابل‌توجه این ماشین  چینی زبان طراحی کاملاً جدیدش هستش.

 که پیش‌ازاین در محصولات قبلی جک دیده نشده بود. در جلوی X4 جلوپنجرهٔ نواری باریکی با تریم کرومی به چشم می‌خورد که چراغ‌های باریکی به آن متصل شده است. البته این‌ها دی‌لایت هستند و چراغ‌های اصلی کمی پایین‌تر در طرفین ورودی هوای بزرگ میانهٔ سپر جای گرفته‌اند.جک در کابین X4 از طرح رنگ تمام مشکی استفاده کرده و قسمت‌های مختلفی را با استفاده از کروم تزئین کرده است. غربیلک فرمان سه پرهٔ چندمنظوره، صفحه‌نمایش مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و یک LCD در میانهٔ صفحه آمپر هم از دیگر ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه این کراس‌اوور چینی هستند. جک X4 به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز شده که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با استانداردهای آلایندگی CN-6b مطابقت دارد. برای انتقال نیروی این موتور هم گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی و CVT در نظر گرفته شده است.

درباره ماشین شاسی بلند بسترن X80 بیشتر بخوانید.

 

دو خط کمر با جهت حرکت مخالف هم، روکش‌های پلاستیکی اطراف دهانهٔ گلگیرها و بخش پایینی درها و ستون‌های B و C مشکی‌رنگ برای ایجاد طرح سقف شناور، از ویژگی‌های پروفیل جانبی کراس‌اوور جدید جک هستند. در عقب ماشین هم چراغ‌های افقی باریکی به چشم می‌خورد که با یک نوار LED به هم متصل شده و تقارنی را با فرم جلوپنجره و دی‌لایت‌های جلو ایجاد کرده‌اند. X4 با ۴,۴۱۰ میلی‌متر طول، ۱,۸۰۰ میلی‌متر عرض و ۱,۶۶۰ میلی‌متر ارتفاع، کراس‌اووری کامپکت محسوب می‌شود. فاصلهٔ محوری این خودرو هم برابر با ۲,۶۲۰ میلی‌متر است.جک در کابین X4 از طرح رنگ تمام مشکی استفاده کرده و قسمت‌های مختلفی را با استفاده از کروم تزئین کرده است. غربیلک فرمان سه پرهٔ چندمنظوره، صفحه‌نمایش مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و یک LCD در میانهٔ صفحه آمپر هم از دیگر ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه این کراس‌اوور چینی هستند. جک X4 به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز شده که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با استانداردهای آلایندگی CN-6b مطابقت دارد. برای انتقال نیروی این موتور هم گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی و CVT در نظر گرفته شده است.

  • ۹۹/۰۴/۰۳
  • shahla setayesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی