دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

  • ۰
  • ۰

امنیت و ظاهر لیفان X60

در این مقاله قصد داریم عضوی از خانواده لیفان یعنی x60 را از لحاظ امنیت و ظاهر بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید .

  1. طراحی ضد ضربه ی جلوی خودرو :

سپر جلویی بزرگ جذب کننده ی انرژی و قطعه ی ضد ضربه ی آهنی جلو,که مناطقی هستند که از هم میپاشند و موج بر میدارند تا انرژی را جذب کنند,امنیت را برای سرشینان داخل خودرو در صورت وقوع تصادف حداکثر میکند.

درباره ی لیفان 520 و لیفان  520 آی بیشتر بخوانید.

  1. .      آینه های دید عقب با دید گسترده به همراه لامپ های سیگنال چرخشی برای بیشتر شدن دید :

آینه های دید عقب خارجی X60 سطح زیادی را پوشش میدهند تا امنیت رانندگی افزایش یابد.آینه ی دید عقب خارج دارای یک لامپ سیگنال است که توسط یک پوشش نقره ای تزئین شده است.تزئینات بسیار مدرن و به روز هستند,و میزان امنیت در صورت تغییر لاین یا پیچیدن ناگهانی در مناطق شهری نیز افزایش یافته است.آپشن از بین برنده ی یخ و بخار در شیشه ی عقب نیز وجود دارد.

  1. ABS و EBD چهار کاناله/4 حسگری :

لیفان X60 با سیستم های پیشرفته ی ABS و EBD 4 کاناله/4 حسگری سازگار است.طراحی این سیستم ها بر روی این خودرو میتواند به طور موثری خطر لیز خوردن یا پیچیدن حاصل از عدم تعادل نیروی ترمز را از بین ببرند.

  1. بدنه ی خودروی امن منحصر به فرد:

لیفان X60 دارای یک بدنه ی امن منحصر به فرد است که عمدتا از ورقه های آهنی با آلیاژ پایین ساخته شده است.در جلو و عقب بدنه ی خودرو, ورقه های استیل نرم و همچنین مناطقی وجود دارند که در صورت تصادف برای جذب انرژی از هم میپاشند.

  1. رینگ های آلومینیومی 5 اسپوکی و تایر هالی بزرگ کارا :

لیفان X60با تایرهای بزرگ سری 520 نرم سازگاری دارد که کمپانی تایر جیتی به صورت مخصوص برای خودرو  های شاسی بلند تایر تولید میکند.تایر ها تحت شرایط عادی قابلیت رانندگی فوق العاده ای را فراهم میکنند,و همچنین در جاده های خیس و لغزنده قابلیت ترمز محکم و قوی ای دارند.

6.      لامپ های عقب ترکیبی LED با دید عقب وسیع دو برابر :

لامپ های عقب ترکیبی LED با دید عقب وسیع دو برابر بسیار ظاهر خودرو را زیبا کرده اند و دارای نور سفیدی هستند که بسیار باعث بالا رفتن امنیت عقب خودرو(از لحاظ دیده شدن)میشوند.

ظاهر لیفان X60

1.      ظاهر جلوی دلپذیر,مدرن و محکم :

ظاهر جلو به نظر دلپذیر,مدرن و محکم می باشد.X60 به مدرنی خودروهای کاروان میباشد,و به اندازه ی یک خودروی برون شهری قوی و محکم است.

2.      چراغ های جلوی چشم عقابی وسیع :

چراغ های جلوی چشم عقابی با یک پوشش بالایی از جنس کروم بسیار مدرن هستند و دید بسیار وسیعی را ایجاد میکنند.چراغ های جلویی پروژکتور نور قویتر و با وسعت بیشتری را ساتع میکنند.لامپ های جلو با توجه به تنظیم ارتفاعشان باعث امنیت بیشتر رانندگی در شب میشوند.

3.      سپر جلویی دو رنگی شبیه به X قوی :

سپر شبیه به X جلو به صورت خلاقانه ای با بدنه مچ شده است.ظاهر جلوی خودرو هم مدرن است و هم دینامیک.علاوه بر این,سپر دو رنگی به خاطر نوع طرالحی هوشمندانه اش در سرعت های بالا نیز بسیار قوی است,و این نشان دهنده ی این است که این خودرو در جاده های برون شهری نیز ایمن است.

4.      چراغ های مه شکن جلویی دایره ای شکل با قابلیت مه شکنی قوی,و جدای از چراغ های راهنما :

چراغ های راهنمای جدای وسیع در قسمت های تیره شکل سپر قرار دارند و باعث میشوند چهره ی جلوی خودرو به صورت هنرمندانه ای زیبا و هرمی شکل جلوه کند,و همچنین باعث میشود چراغ های راهنما نیز مشخص تر و واضح تر باشند.

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • shahla setayesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی