دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

  • ۰
  • ۰

فوتون ساوانا ماشینی هستش که  به خاطر استفاده  از شاسی و بدنه جداگونه، اسم شاسی بلند رو به دوش میکشهlaugh و خط‌ونشان جدی برای رقبای قدرتمند خودش می‏کشهcoolکمپانی فوتون یکی از زیر مجموعه ‏های برند هستش و از نظر قدمت، این خودروساز خیلی قدیمی هستش.خطوط برجسته ‏ای که از روی کاپوت کشیده شده و طرفین جلوپنجره بزرگ کرومی را دربرگرفته است، تاثیر بسزایی در ظاهر تهاجمی این خودرو شاسی‏ بلند دارد.

کابین با کیفیت و جادار 

با ورود به کابین فوتون ساوانا، با فضایی بزرگ و شکیل روبه‌رو خواهید شد که ناخودآگاه شما را به یاد خودروهای ژاپنی می‏ اندازد. کیفیت خوب متریال مصرفی درون کابین، استفاده از صفحه نمایشگر لمسی 7‌اینچی در کنسول میانی داشبورد، فرمان سه‌پره مجهز به ادوات کروز کنترل و تنظیمات سیستم صوتی به جذابیت های کابین این خودرو می افزاید. باید یکی از مهم‏ترین خصیصه‏ های فوتون ساوانا را صندلی ردیف سوم دانست که فضای زیادی را برای 7 سرنشین این خودرو مهیا کرده است.

 

درباره ی خرید ماشین های چینی بیشتر بدانید.

کابین با کیفیت و جادار 

با ورود به کابین فوتون ساوانا، با فضایی بزرگ و شکیل روبه‌رو خواهید شد که ناخودآگاه شما را به یاد خودروهای ژاپنی می‏ اندازد. کیفیت خوب متریال مصرفی درون کابین، استفاده از صفحه نمایشگر لمسی 7‌اینچی در کنسول میانی داشبورد، فرمان سه‌پره مجهز به ادوات کروز کنترل و تنظیمات سیستم صوتی به جذابیت های کابین این خودرو می افزاید. باید یکی از مهم‏ترین خصیصه‏ های فوتون ساوانا را صندلی ردیف سوم دانست که فضای زیادی را برای 7 سرنشین این خودرو مهیا کرده است. ساوانا دارای سه ردیف صندلی است و از این رو سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک آن در جلو و عقب (ردیف سوم) به ‏صورت مجزا عمل می‏کند که از طریق دستور سرنشینان جلو روشن و از سوی سرنشینان ردیف سوم قابل تنظیم است. کمی پایین‏تر از کنسول میانی اهرم تعویض دنده و کلیدهای کنترلی سیستم دو‏دیفرانسیل، کنترل کشش، کنترل فرود از شیب (HDC) و حالت تعویض دنده در سه‌حالت اکو، اسپرت و برف قرار گرفته است.

با نگاهی مختصر به این چیدمان و توجه به سیستم پیشرفته گیربکس هوشمند TOD 4WD به‏ سادگی می‏توان در یافت با یک شاسی‌بلند حقیقی و نه یک کراس ‏اوور طرف هستید.نمای خارجی فوتون با الهام از شاسی ‏بلند سایزمتوسط تویوتا فورچونر نسل اول (2005-2015) البته با اعمال تغییرات شکل گرفته است. از این رو طول، عرض و ارتفاعی برابر با 4830×1910×1885میلی‏متر و فاصله بین محورها برابر با 2790میلی‏متری دارد و در مقایسه با فورچونر از هر نظر بزرگ‏تر است که این موضوع تاثیر مثبتی در فضای داخلی خودرو نیز دارد.

  • ۹۹/۰۳/۰۱
  • shahla setayesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی