دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

  • ۰
  • ۰

در شرایط کنونی بازار تمایل به خرید خودروهای چینی به مراتب بیشتر از قبل شده چون با این نرخ خودروهای داخلی مصرف کننده بفکر این افتاده که ماشین آپشن داره سوار شه . هایما و جک هم جز همین خانواده هستن که تو رقابت باهم دارن خوب از هم سبقت میگیرن میخوام یکم اینارو باهم مقایسه کنیم با ما همراه باشین.

 

درباره لیفان X50 بیشتر بخوانید.

 

این روزها هر زمان با حرف لاتین "S" مواجه شدید بدانید که پای یک کراس اور چینی در میان است که باید یک عدد میزان بزرگی خودرو تکمیل می گردد. کرمان موتور که از مدتها پیش محصولات کمپانی JAC را عرضه کرده است با کراس اور جک S5 جای پای خود را در بازار محکم کرده و فروش خوب این خودرو باعث شده که کرمان موتور حالا حالا به فکر وارد کردن نسخه فیس لیفت این خودرو که از معرفی آن مدتهاست می گذرد ،نمی باشد. در طرف دیگر ایران خودرو که از فروش کراس اورهای چینی در بازار عقب مانده بوده به سراغ هایما ،یکی از برند های نام آشنای چینی رفته و هایما اس 7 را بعنوان اولین کراس اور چینی خود روانه بازار کرد. اما بدلیل قدرت کم موتور به سرعت با واکنش منفی بازار روبرو شد از همین رو عرضه و تولید نسخه توربو این خودرو را در دستور کار خود قرار داد . در حال حاضر هم جک S5 و هایما S5 با فاصله اندکی در یک رنج قیمتی قرار دارد و مشتریان بسیاری برای تصمیم گیری بین این دو خودرو مردد هستند از این رو در این مقاله مقایسه ای بین این دو خودرو را خواهیم داشت تا دریابیم کدامیک ارزش خرید بیشتری دارند.

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • shahla setayesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی