دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

  • ۰
  • ۰

لیفان X60، یکی از قدیمی‌ترین مصحولات حاضر در خط تولید شرکت سازنده و اولین کراس‌اور این برند، محسوب می‌شود. این خودرو، سال ۲۰۱۱ رونمایی شد و با فیس‌لیفت‌ جزئی در سال ۲۰۱۵، به‌روزرسانی شد. مدل جدید این خودرو، باز هم یک فیس‌لیفت از نسخه‌ی اولیه محسوب می‌شود اما با تغییرات گسترده در چراغ‌های اصلی، جلوپنجره و سپرها، چند ماه دیگر وارد بازارهای جهانی خواهد شد. 

 

درباره ی تاریخچه لیفان بیشتر بخوانید.

تقریبا از سال ۱۳۹۶ به بعد، تمامی نمونه‌های لیفان X60 که در ایران عرضه شدند، به‌روزرسانی شده و دارای جلوپنجره‌ی مدل ۲۰۱۵ هستند. این نسخه، با خطوط عمودی کروم و براق در فضای بین چراغ‌ها، با تفاوت واضحی نسبت به نسخه‌ی قدیمی که از خطوط افقی استفاده می‌کرد، قابل تشخیص است. فراتر از این، مدل‌های قبل و بعد از ۱۳۹۶، تفاوتی با یکدیگر ندارند. از سویی دیگر، مدل جدید لیفان X60 که به‌عنوان مدل ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد، دارای نکات بسیار جالبی برای علاقه‌مندان صنعت خودروسازی و خصوصا شرکت‌های ایرانی است. با نگاهی به این خودرو می‌فهمیم که با حداقل هزینه و استفاده از یک پلتفرم قدیمی، می‌توان نمای ظاهری یک کراس‌اور اقتصادی را متحول کرد و دست کم، محصولی جذاب‌تر و مشتری‌پسندتر، ارائه داد.

در نمای رو‌به‌رو، لیفان X60 دارای چراغ‌های کشیده با الگویی شبیه به بال پرنده است که حدود یک دهه قبل، شدیدا مورد توجه خودروسازان آسیایی، خصوصا هیوندای بود. این بخش، مستقل از دیگر اجزا، ظاهر خوبی دارد و با کمی تورفتگی در بدنه، حس یک کراس‌اور اسپرت را به بیننده القا می‌کند. متناسب با چراغ‌های اصلی، جلوپنجره هم دارای نمای بیضی شکل با کشیدگی به سمت پایین است که با خطوط عمودی در مدل جدید، تهاجمی‌تر به‌نظر می‌سد و اصطلاحا به سبک پانامریکانا (استفاده شده در محصولات اسپرت مرسدس بنز AMG، مثل مرسدس GT R) شباهت دارد.

  • ۹۹/۰۱/۱۲
  • shahla setayesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی