دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

دانستی های ماشین لیفان

هر آنچه درباره ماشین لیفان نیاز به دانستن می باشد

  • ۰
  • ۰

هر ماشینی هم یه  سری عیب داره و هم یه سری حسن داره.شایدم کی از تفاوت های قیمتیشون هم باشه coolماشین جک مدل J5 قیمتش که خوبه فروش خوبیم داره ولی یه سری عیب هایی داره مثلا:

 

درباره ی مقایسه هایما S7 توربو و جک S7 بیشتر بخوانید.

 

 

در مدل اتوماتیک گیربکس قدیمی آن است که پرسر و صدا استو در شیب‌های تند به بیشترین حد می رسد. این معضل در جک J5 دستی کم‌تر دیده می‌شود.کیفیت نامرغوب پلاستیک خشک استفاده شده در داخل کابین است. البته از هیچ خودرویی در این رنج قیمت به لحاظ کیفیت مواد داخل کابین نمی‌توان انتظار بالایی داشت. مضاف بر اینکه جک J5 در مقایسه با خودروهای داخلی هم‌قیمت از این منظر امتیاز بهتری می‌گیرد.صدای فن خودرو است که برای رفع آن استفاده از ترموستات ۷۶.۵ ژاپنی توصیه شده است. جک j5 اتوماتیک در کنار صدای فن رادیاتور، یک فن مجزا برای گیربکس دارد که موجب تولید صدای بیشتری می‌شود. چرا که میزان روشن شدن آن نسبت به فن خودرو زیادتر است «به مدت 3 سال، نمایندگی به جای اینکه ترموستات از نوع اصلی بندازه، ام وی ام می‌انداخت که به هفته نمی‌رسید و می‌سوخت. چاره کار ترموستات 76.5 درجه ژاپنی مربوط به خودروی تویوتا وانت است. من از لوازم یدکی تویوتا گرفتم و تعویض کردم و کلا مشکل حل شد.»اگر به خرید جک J5 فکر می‌کنید از از مصرف سوخت بالای این خودرو در نسخه اتومات غافل نشوید. جک J5 اتوماتیک از یک موتور ۱۸۰۰ و جک j5 دستی از موتور ۱۵۰۰ سی‌سی بهره می برد. بعلاوه تکنولوژی ساخت موتور ۱۵۰۰ سی‌سی نسبت به مدل اتوماتیک بالاتر است و همین امر در مصرف بهینه‌تر آن تاثیرگذار است. عموما توصیه می‌شود که برای پرکردن باک ۵۵لیتری جک J5 از بنزین سوپر استفاده شود.در یک جمع بندی اگه بخواییم راجب جک J5 اتوماتیک بگیم باید گفت:

مزایا و معایب خودرو جک J5 اتوماتیک
مزایا
عملکرد خوب فنی
سواری نرم
ایمنی خوب
طراحی قابل قبول
تجهیزات خوب
معایب
نفوذ صدا به داخل کابین
کیفیت نچندان خوب مونتاژ
مصرف سوخت بالا
شتاب پایین

خودرو جک J5 اتوماتیک در حال حاضر در نمونه های دست دوم در بازار قابل خریداری است و از میان دو نسخه اتوماتیک و دنده ای آن، نسخه اتوماتیک که به پیشرانه قوی تری مجهز است، طرفدار بیشتری نیز دارد. خودرو جک J5 اگر توقف تولید و کمبود قطعات آن نبود، می توانست یکی از سدان های ارزشمند در بازار کشورمان باشد اما متاسفانه به خاطر شرایط موجود، از بازار دست دوم خوبی برخوردار نیست و ممکن است به هنگام فروش با افت قیمت مواجه شود. از رقبای این خودرو می توان به برلیانس H330، ام وی ام 550، بسترن B50 و دنا پلاس اشاره کرد.

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • shahla setayesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی